(OPSTARTHERSTEL?? ) Mijn pc wil niet meer starten, wat nu?

Mijn computer liep vast, dus ik druk op CTRL ALT DELETE, maar dit hielp niet.. dus heb ik de computer uitgedrukt en weer opnieuw opgestart.. Bij het opstarten komt er een opstartherstel.. Er staat dat het langer dan een uur kan duren.. dus ik wachten, maar na 1,5 uur wat hij nog steeds bezig! Dus ik druk de computer uit, komt er weer hetzelfde, dus ik kan niet meer computeren.. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen? En is het normaal dat een opstartherstel zolang duurt? Ik hoor het graag.

Toegevoegd na 48 minuten:
Het liefst zou ik dit probleem zo snel mogelijk willen oplossen. Ik heb mijn computer namelijk vrijwel dagelijks nodig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is niet normaal een vraagje hoe heb je deze vraag dan kunnen stellen

Antwoorden (2)

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Startup-Repair-frequently-asked-questions

Misschien vertelt de link hierboven meer? Soms werkt opstartherstel ook niet als je een virus hebt of een storing in je hardware.

Toegevoegd na 10 minuten:
http://www.computeridee.nl/faqman.jsp?rubriek=1620685

Kijk hier eens en klik rechtsboven bij Faqman archief, typ in bij het vakje zoekterm "opstartherstel" en je krijgt tips wat je moet doen. Ook kan je zelf een vraag stellen aan de 'faqman, maar de meeste vragen zijn al eens gesteld en de antwoorden kan je direct nalezen.
13 jaar geleden
wat je kan doen is vipre even proberen te draaien.
Dit is een herstel software.
let wel deze moet je vanuit de dos proberen te draaien!
dus even op cd branden

je kan ook proberen vipre vanaf cd te laten opstarten.
dus je drukt dan f12 geloof ik en dan kies je voor via cd schijf opstarten