Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je in Windows 7 de oudere versie van Mediaplayer installeren. Versie 12 is een ramp. Wie heeft dat gedaan?

Omdat mij XP machine zoo traag ging ans stroop, heb ik een nieuwe PC gekocht, de hardware super snel en modern, maar helaas heb ik gekozen voor Windows 7. Wat ik vreesde is waarheid geworden. Windows 7 is even slecht ontworpen als Windows ME. Met Windows Medial player 12 kan ik bijv. kant op. Ik wol daty zelfs niet eens op mijn pc hebben, zo achterlijk is dat programma. Maar wat nu?
Kan ik de oude versie 9 of 10 installeren over versie 12 heen? Meestal wil MS dat niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
873
Kimath
13 jaar geleden
Probeer eens VLC media player, die werkt stukken beter dan Windows Media Player.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja u kan de 12 verwijderen

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan versie 9 er op zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Moet je hem wel zo verwijderen

Zo gaat het bij Windows 7:

1. Ga naar ‘Start’ en open het configuratie scherm. Klik daar op de groene titel ‘Programma’s’ en dan op de groene titel ‘Programma’s en onderdelen’.

2. Klik op ‘Windows-onderdelen in- of uitschakelen’, in het linker paneel.

3. Open het mapje ‘Media onderdelen’ door op het plusje ervoor te klikken.

4. Klik op het vinkje van Windows Media Player.

5. Nu krijg je een waarschuwing te zien. Klik hier op ‘Ja’.

6. Klik nu op OK om WMP te verwijderen, en sluit daarna het scherm.

7. Als dat gedaan is, moet je de computer herstarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding