Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik in veilige modus ?

ik wil naar de veilige modus in Windows zeven. Maar als ik f8 indruk nadat ik dat bios scherm heb gezien krijg ik de keuze op te starten van 3 harde schijven of een dvd speler. Ik dacht dat ik te vroeg op F8 drukte, maar als ik een fractie later druk begint Windows al normaal te starten. Ik heb Windows op een ssd schijfje staan en start heel snel op, de tijd tussen bios opgestart en Windows starten is te kort om in de veilige modus te komen lijkt het wel. Wat moet ik nu doen om toch in de veilige modus te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zodra je het bootmenu krijgt, selecteer je de hardeschijf waar je OS op staat, en begin tegelijk met het enter drukken weer meermalen op f8 te drukken.

Toegevoegd na 8 uur:
Probeer het eens met:

Start -> typ in: msconfig.
Tabblad: Computer Opstarten
Klik op Windows 7 en vink daarna: Computer opstarten in veilige modus aan. Klik vervolgens op minimal of network, net wat jij wil.

Klik op Toepassen en Reboot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk eens op: http://pchelper.nl/beveiliging-virus-spyware-kennisdatabase-76/opstarten-de-veilige-modus-6711/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding