De telefoon heeft een eigen, op zichzelf staand door Samsung ontworpen besturingssysteem. Je kunt het dus niet vergelijken met het systeem waarop de meeste telefoons van Nokia draaien, of Android, of Iphone.

Daarentegen is de Blue Earth ook een telefoon welke over zulke specifieke eigenschappen beschikt dat het wel een 'eigen' besturingssysteem nodig heeft om zijn applicaties te gebruiken en optimaal te benutten. Wél ondersteunt het toestel Java, dus je kunt er in principe toepassingen zelf op installeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vond ook nog een kleine review van de telefoon. Op de derde link kun je er meer over lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook zeer bedankt voor de links