Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik Windows 7 weer legitiem?

Een tijdje geleden crashte mijn computer en heb ik daardoor een nieuwe harde schijf moeten kopen. Een kennis heeft er toen een nieuwe versie van Windows 7 op gezet, maar deze was illegaal. Nu krijg ik steeds de melding dat Windows niet legitiem is. Als ik daar op in ga kom ik op een internetpagina terecht waar ik de vereiste Windows-validatieonderdelen moet downloaden. Als ik dat eenmaal doe, zegt mijn computer dat mijn versie van Windows gevalideerd moet zijn om updates e.d. te downloaden. Nu heeft die kennis mij verteld dat ik het legitiem moet maken door de code te gebruiken die onder de laptop staat, alleen weet ik niet waar ik die nu moet invoeren. Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uhm ik denk dat je bedoeld hoe je de windows Key veranderd naar hetgene wat onderop de laptop geplakt zit. Dit doe je door naar eigenschappen van deze computer te gaan. waar je onderin de optie Productcode Wijzigen kunt vinden. Klik daarop en volg de wizzard. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat heb ik dus gedaan, maar als ik 'm daarna opnieuw opstart dan geeft ie nog steeds hetzelfde probleem op.

Andere antwoorden (4)

Dat doe je met het te valideren systeem. surf naar: http://www.microsoft.com/genuine/ en volg de stappen (Zie links links onderin hde pagina: Validate Now

You can confirm that your software is genuine now. It’s quick and easy.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet er alleen even op letten welke versie windows 7 er nu op die schijf staat
stel je oude (legale versie) is een home premium
En stel wat er nu op je schijf staat is een ultimate dat lukt dan niet.
maar als het gewoon dezelfde versie is dan zal het echt geen probleem zijn
let wel even of je 32 bits of 64 bits hebt
moet lukken
succes
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Alleen door aanschaffen van windows 7 kan je deze weer legaal maken. Je had waarschijnlijk een OEM versie van windows 7 op je pc staan.

http://www.microsoft.com/netherlands/licenties/legalewindows.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de melding weer krijgt, kan je er op klikken en krijg je de mogelijkheid om de code in te voeren of via de telefoon te activeren


hieronder nog wat info
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding