Waarom wordt het 'te koop bord' niet meteen verwijderd na verkoop van een huis?

Eerst komt er een sticker 'verkocht' overheen en zo blijft het bord nog een tijd hangen. Waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
23.7K

Het beste antwoord

Ha, die Cindy1985;

Die sticker met 'verkocht' blijft er meestal op zitten tijdens de duur van het voorlopig koopcontract. Deels als reclame en deels om eventuele verdere geïnteresserden aan het lijntje te houden voor als de deal nog mocht afketsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

is toch uitstekende reclame?
Rieneke1
14 jaar geleden
Reclame voor de desbetreffende makelaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame van de makelaar,
" KIJK TOCH EENS, wij hebben weer een huis verkocht"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men heeft het gras reeds voor mijn voeten weggemaaid,hoewel dat toch moeilijk is met zo'n laag sneeuw er over. Toch wil ik je ten overvloede mededelen dat het niet direct verwijderen van voornoemd bord geheel is te wijten aan het feit dat het zodoende geheel grateloos reclame maakt voor de makelaar!Verder wens ik je prettige feestdagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begrijp het minnetje niet of iemand moet "last" hebben van het feit dat jij zo vaak leuke woordspelingen bezigt. Nou dat heb ik niet, dus hierbij een tegenplusje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag U allen hartelijk bedanken,zowel voor het minnetje als voor de plusjes,maar vooral voor dat laatste1 Staat er niet ergens in de bijbel: Heer vergeef het hun,want ze weten niet wat ze doen,of hij/zij heeft gewoon de pest aan me,maar ook voor jou:Prettige feestdagen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor je goede antwoord
Ná de verkoop onmiddellijk zelf weghalen! De makelaar heeft zijn courtage verdient, dus de overeenkomst is rond. Als hij reclame wil maken met zijn 'deal' moet HIJ daarvoor aan jou betalen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt intensiever als het nog een tijdje staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het stoort, je kan je huis ook verkopen zonder een bord te platsen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat die sticker erop geplaatst word als het huis "onder voorbehoud" verkocht is. Mochten de kopers er dan toch nog vanaf zien, dan is het alleen een kwestie van de sticker verwijderen.