Ben opzoek naar nieuw servies. Wie weet waar ik borden, soepkommen, kopjes e.d. kan vinden met buxus-afbeeldingen...en niet al te duur?

14 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Het beste antwoord

Op deze site staan er twee in de uitverkoop:
http://www.artifexathome.nl/view_product.php?product=cl/3/5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb deze site voor je gevonden. Misschien heb je er wat aan.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik heb hedenmorgen toch het idee dat we hier belazerd worden. Vannacht geen site te vinden behalve de link die ik aangaf in Verwegistan en hedenmorgen 2 links in google ,,,,,, Dit is wel een heel slimme manier van reclame maken voor je spullen!

Toegevoegd na 8 uur:
Bah! Voel me misbruikt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb destijds mijn servies bij de Sligro gekocht (moet je wel een pasje voor hebben / iemand met inschrijving bij KvK). Ruime keuze, niet duur, horeca kwaliteit.

Makro of soortgelijke winkels zijn ook opties natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een totaal ander oplossing is, ga bij de action of zo een wit servies halen en koop verf die je in de over op servies kunt branden en schilder daar je eigen Buxus-afbeeldingen op... Goedkoop en precies volgens jouw wensen en het is nog creatief ook...