hoe kan ik een ronde cake vormen kopen waar kan dat ,in verschillende maten want ik wil een 3d taart maken maar ik wil niet te veel geld uit geven ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Antwoorden (3)

Een tulbandcakevorm kun je bijvoorbeeld bij de Xenos kopen, van siliconen. Verschillende maten ronde bakblikken moet ook niet zo'n probleem zijn, je kunt springvormen in verschillende maten bij bijvoorbeeld de Blokker kopen. Je hebt dan wel heel veel beslag nodig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je nieuwe wilt kopen, dan kan dat voor niet veel bij de hema,
als je tweedehands ook goed vindt, stukken goedkoper, moet je even kijken bij de kringloopwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Axion heeft heel betaalbare bakvormen in verschillende maten en soorten, succes met de bakkerij!