Wat zijn de goedkoopste supermarkten in regio Rotterdam?

Omdat ik niet veel geld heb om te besteden aan boodschappen vroeg ik mij af bij welke supermarkt ik het goedkoopst boodschappen kan doen. Ik woon in Spijkenisse en doe boodschappen bij de Lidl.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eva, in mijn antwoord staat dat de aldi ook goedkoop is.
het is een zelfde soort winkel als de lidl, al is de lidl meestal iets groter.
paulus811
11 jaar geleden
Je vraagt specifiek naar supermarkten, maar ga op zaterdag ook eens naar de markt in Rotterdam. Een kilo paprika's voor een euro, dat redt je zelfs bij de Lidl niet. En als je inslaat voor de hele week, heb je de reiskosten er makkelijk uit. Tegen het einde van de markt koop je helemaal goedkoop. Ik kocht pas 10 limoenen voor 70 cent op de markt, in de supermarkt betaal ik 1,39 voor 3 stuks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom staat dit bij huisdieren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eva, heeft 2 vragen over huisdieren gesteld en heeft er niet aan gedacht, denk ik, om de categorie aan te passen!
heb jij het al gedaan niels? een andere categorie aangewezen/ aangevraagd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jij jodokus? Dan hoef ik het niet meer te doen, je hebt een winkels onder samenleving onder maatschappij (niet te vinden overigens als je dat niet weet).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja pelle, inderdaad, dat wist ik toevallig :) , maar het schijnt (regels gv) dat meerdere gebruikers dezelfde nieuwe categorie moeten aanwijzen, anders blijft de vraag in de verkeerde categorie staan...! en dat vind ik niet zo handig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je wel te zien maar volgens mij valt dat wel mee. Ik vind vaak 's ochtends vroeg net geplaatste vragen en die meld ik dan en soms krijg ik dan al binnen 5 min een reactie dat de vraag verplaatst is. Gewoon melden, dan kijken ze er zelf ook naar en dan gaat zo'n vraag zeker naar de goede rubriek. Maar het is voor nieuwe mensen echt niet vindbaar hoor sommige rubrieken!

Het beste antwoord

als je bij de lidl je boodschappen haalt, prima.
een andere goedkope winkel is natuurlijk de aldi.
en daarop volgend komt bas van der heijden (dirk), iets duurder.
dat zijn ze wel.

maar ook bij ah kun je, als je het euroshopper merk koopt, goedkoop uit zijn.
alleen oppassen dat je niet, behalve natuurlijk een hele goede aanbieding/reclame, dure merken koopt als je daar toch binnen bent...verleiding!

en mijn favoriet is de jumbo, een hele goede winkel ook met kwaliteit, maar ook heel behulpzaam en vriendelijk personeel en niet duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
trouwens er wordt ook niet gevraagd over behulpzaam en vriendelijk personeel ,. dus dat is de vraag ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat klopt, maar mijn antwoord is het origineel, jij geeft een herhaling van mijn antwoord, wat dus niet telt.
mijn extra informatie is derhalve echt extra.
jouw extra informatie is jouw enige originele, maar die wordt dus niet gevraagd.
ik hoop dat je 't nog volgt... :)

Andere antwoorden (3)

Er is geen enkele supermarkt die in alles het goedkoopste is. Dus als je echt weinig geld hebt moet je echt gaan shoppen.
En welke de goedkoopste is, hangt ook af wat je nodig hebt, en of je op de aanbiedingen wacht.

2 supermarkten die goedkoop zijn: Lidl en C1000

Maar C1000 gaat verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een feit dat Aldi en Lidl het goedkoopst zijn ,omdat die over het algemeen z.g.n B Merken verkopen vergeleken bij Albert Heijn e.d. .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is de vraag niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En AH heeft Euroshopper en dat is dezelfde prijs als aldi/lidl!
Wat de goedkoopste supermarkt is, hangt erg af van jouw winkelgedrag. Koop je veel merkproducten, dan is de Albert Heijn de duurste supermarkt, maar de Jumbo het goedkoopste, terwijl de Albert Heijn juist weer heel goedkoop is, als je geen / weinig A-merken koopt!

Gemiddeld gezien zou ik de BvdH als goedkoopste supermarkt voor de gemiddelde winkelaar zien die niet altijd maar kiest voor A-merkproducten, maar ik blijf zeggen: Gemiddeld gezien.

Om goedkoop en goed boodschappen te doen, zul je je moeten verdiepen in de volgende zaken:

1) Prijsvergelijking van de producten die jij koopt
http://prijzen.gerits.net/

2) De aanbiedingen van supermarkten: "waar haal je product x op dit moment het goedkoopst?"
http://www.supermarktaanbiedingen.com/

3) De prijsontwikkelingen
http://www.supers.nl/

4) Kwantumkortingen, dus: Je koopt in één keer veel in voor relatief weinig geld, 3 voor de prijs van 2 enzovoort.

5) Producten halen bij andere winkels dan een supermarkt, zo is de Action vaak goedkoop met shampoo, tandpasta en dergelijke zaken.