Mag/ kan men de Waddenzee ( te voet)doorwaden zonder begeleiding ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

Daar is weinig controle op, maar levensgevaarlijk om te doen. Voor een paar tientjes kan je met een gids mee en dan is het veilig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja tuurlijk kan dat, maar het is wel gevaarlijk. Je hebt gidsen die precies weten waar je kunt lopen en waar niet. Zelf ben ik een keer geweest met een gids van 79 jaar oud! Zijn conditie was velen malen beter dan de mijne, en hij had ook een hele hoop te vertellen over het wadlopen en de omgeving, ik zou dus vooral met een gids gaan, voor zowel de veiligheid als de kennis die deze mensen kunnen overbrengen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wandelen staat vrij, verdrinken ook.
Kortom als je gaat wadlopen doe het onder begeleiding.
Het is geweldig (zwaar) maar ook een ervaren gids moet op zijn hoede blijven tijdens de wandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet verboden maar het risico wat je neemt is zo groot dat je a.h.w. bij voorbaat een beroep doet op reddingswerkers.
Die mensen doen dat werk natuurlijk niet voor de grap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je mag dat doen MAAR ik zou het je ten zeerste afraden ! Het is ECHT gevaarlijk !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar als je het doet...Succes.Ik raad het echt af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je wel bijna levensmoe zijn ! Dat wordt ten strengste afgeraden , tenzij je uiterst deskundig bent en dus bekend met het tij , en drijfzand waar je in vast kunt komen te zitten .