Hoe noem je dat geluid als een vrachtwagen achteruit rijdt?

pieeep

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
7.1K

Het beste antwoord

Colconbri..dat signaal is er als waarschuwing.Stel..een slecht ziende of blinde wil de weg over steken net op het moment dat een vrachtwagen achteruit wil rijden...dan hoort de slechtziende of blinde aan het geluid dat er een vrachtwagen achteruit wil rijden......ik geef ff een praktijkles weg:
piep piep piep piep piep piep....ow..er komt een vrachtwagen achteruit rijden(denkt dan de slechtziende of blinde)....piep piep piep piep....snel weer terug op de stoep dan(denkt ook de slechtziende of blinde)...piep piep piep piep piep piep....Dus het moraal van het verhaal... Colconbri is.....
Dat geluid is een waarschuwingsgeluid.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Achteruitrijsignaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Attentie signaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid kan je niet benoemen, de installatie wel.
Accoustische achteruitrij beveiliging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas op!! Ik kom er aan! Er zit trouwens een E te veel in jouw pieeep!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de waarschuwing! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GG
waarschuwingssignaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gevaarspiepje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is net zoiets als een gevarenlicht van een auto. Er is geen echte naam voor. Je zou het een reverse-truck-signal kunnen noemen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
akoestisch achteruitrijsignaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het ook op mijn personenwagen. Bij mijn dealer bestelde ik gewoon een 'achteruit piepert'. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heet een waarschuwingssignaal, en leuk is dat er dus lampjes te koop zijn die ook dit geluid geven op het moment dat ze gaan branden. Heel eenvoudig zelf op je voertuig te zetten, en zorgt ook voor leuke reacties!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een: pasopikbenahetruitaanhetrijdenenalsjenietopzij gaatdanhebbenweboem signaal.