Het is zo maar een grens. In Rome is het 1 meter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

omdat je kinderen van 12 jaar niet meer op de schoot neemt .
Dus dat kost een extra plaats in de bus en daarom moet je daar voor betalen

Toegevoegd na 2 minuten:
tevens gaan kinderen van 12 jaar naar het voortgezet onderwijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Psmans,waar die toevoeging op slaat,is mij volstrekt onduidelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 jarigen gaan zelfstandig naar het voortgezet onderwijs met de bus daarom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Omdat je toch ergens moet beginnen om personen de volle prijs te laten betale. En kinderen van 12 zijn in de meeste gevallen al veel te groot om bij een volwassene op schoot te zitten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat kinderen die geen aanspraak maken op een zitplaats minder mogen betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat die kinderen naar de middelbare school gaan en die school kan ook verder zijn ik fiets 7 km of maar andere kinderen uit mijn klas gaan met de bus en dan 5 dagen in de week en kinderen onder de 11 jaar die rijden gewoon met hun fiets 2 wijken verderop naar hun school toe