Kun je voor het leren van het bromsfietsrijbewijs nog steed het boekje uit 2007 gebruiken?

6 februari is het zo ver; mijn super sweet sixteen! En omdat het praktijkexamen nog twee maand uitgesteld wordt, hoef ik aleen maar theorie. Maar kan ik daar het boekje uit 2007 nog steeds voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Ik denk van niet.
Want er zijn sommige dingen gewijzigd.

zie link

http://www2.examencentrum.nl/theorie-examen/bromfiets.php?gclid=CM3Uz_beuJ4CFU0B4wod1AkElg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Slopotje;

Nee, er veranderen geregeld kleine dingen in de verkeerswetgeving waardoor het helaas niet zo verstandig is om een ouder theorieboekje te gebruiken. Probeer er anders een over te nemen van iemand in je buurt die pas zijn certificaat heeft gehaald.