Volgend jaar willen wij naar New York weet iemand daar een goed hotel e.d.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb wel eens gelogeerd in het Pennsylvania hotel, de omschrijving hierboven deed mij aan dit hotel denken. Alleen ligt dit hotel tegenover Madison Square Garden. Op loopafstand van Times Square. Prima hotel! Naast het hotel zit een goed restaurantje waar je prima kunt ontbijten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens is dit ongeveer 4 jaar geleden, ze waren toen de kamers aan het renoveren, dus het kan alleen maar beter zijn geworden. We hebben toen via D-reizen geboekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is zó persoonlijk... wat ik goed vind kun jij bagger vinden en andersom.. Ik ben ook op zoek naar een reis naar NY en ik kan je alleen een paar kleine tips meegeven:

- check zoveel mogelijk sites van vakantieaanbieder
- vergelijk prijzen
- kijk een beetje rond op Zoover.nl (maar laat je niet al te veel leiden door de recensies)
- ga naar een reisbureau, laat je niet een reis aansmeren, maar vraag om informatie.
- Kies het hotel die JOU het meest aanspreekt, ook al is die niet het best aangeschreven.

Eigenlijk geldt dit voor elke reis waar naartoe dan ook.. kies wat je zelf het leukst lijkt, niet wat een ander leuk vind..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed hotel...dat gaat wel lukken. Een goed en betaalbaar hotel...da's andere koek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Waldorf-Astoria schijnt erg goed te zijn :)
NY is niet echt goedkoop, maar wel goedkoper als bijv, Amsterdam. Ik heb daar in een aantal hotels gezeten. De beste zijn wel de grote hotels als Hilton, die zijn in de USA niet chique en duur, slechts een beetje prijzig. Goedkopere hotel vindt je op de luchthaven. Vraag desnoods een reisbureau om te boeken. Is niet duurder maar wel zekerder. Via Internet kun je ook wel goed boeken, maar dan moet je wel boeken bij een keten, anders weet je niet wat je krijgt.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb even nar jouw profiel gekeken. Ja ga maar een keten als Hilton. Let wel op, dat de metro in de buurt moet zijn en blijf met jouw hotel op Manhattan, want 'een beetje ver' is voor ons 'verschrikkelijk ver'. Ik heb eens een job gehad in New Jersey, men had mij aangeraden om een hotel op Manhatan te nemen('niet zover weg, hoor'). Ik moest 2 keer per dag een uur met de trein.

Nog iets over eten: denk erom, dat hje altijd minstens 10 % fooi aan de rekening moet toevoegen. Duik niet het eerste en beste restaurant in. Sommige restuarant zien er niet goed uit, maar zijn uitstekend. Ted's Steakhouse bijvoorbeeld, is goedkoop en lekker , alles is vies behalve het voedsel. De chinese selfservice restaurants zijn ook heel smakelijk.

Tenslotte, ga niet in de winter, want NY is echt verschrikkelijk koud. Misschien is de kerstdrukte wel leuk, maar alleen als je erg goed gekleed bent. 12 graden onder nul en flinke wind is normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een goed hotel..

Wij hadden een hotel dat werkelijk GEWELDIG
gesitueerd was, vlak bij Times Square en Broadway,
dus "where it all happens".

Het was ook een net hotel met een goed bed.
De kamer was nogal gedateerd en erg klein,
echter wel schoon.
Maar als je in New York bent, heb je je hotelkamer
alleen nodig om te slapen. Verder leef je in de stad,
daar is zoveel te zien en te beleven.

Qua prijs was het middenklasse en wel het
Edison Hotel / 228 West 47th Street

We zouden het zo weer boeken.