In Israël. 1. Hoe bel ik een NL nr. (toestel is in Israël)? 2. Hoe bel ik een Israëlisch nr.?

We gaan met een groep op vakantie. Als ik tijdens de vakantie één van de groepsleden wil bellen, hoe zit het met hekje/landennummer/voorloopnul enz.? Dezelfde vraag voor als ik een israëlisch nummer wil bellen tijdens mijn vakantie.

En hoe zit het, in beide gevallen, met de kosten? Zowel voor mij als beller, als voor mijn reisgenoot die ik bel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
2K

Antwoorden (1)

Net zoals hier.
Een + zodat je een landennummer kan gebruiken (31 voor NL, 972 voor Israël)
Het net nummer zonder voorloop 0. ( een 06-nummer wordt dan 6)
Het abonneenummer

Vaak is de code voor een internationaal toegangsnummer 00, maar een + je zou altijd moeten werken