Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost een lidmaatschap op de kennemer golf & countryclub?

Bellen heeft geen zin, dat vertellen ze niet. De informatie van de website is duidelijk wat het kost om een keer te spelen. De echte vraag is: Wat kost een (jaar)lidmaatschap? Er gaan verhalen rond variërend van 10 tot 100 K.

Er is helaas nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Dat ze het me niet willen vertellen is me duidelijk, anders was de vraag op deze site uiteraard ietwat overbodig. Het zou fijn zijn als iemand een constructief antwoord had.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Bel ze op en vraag het.
Contactgegevens (en waarschijnlijk ook wel tarieven) zijn op hun site te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bezoekers in het bezit van een geldige lidmaatschapskaart van een door de NGF erkende golfclub dan wel een buitenlandse golfclub met een aantoonbare maximum exact handicap van 24 mogen 3x per jaar op maandag, dinsdagmiddag, woensdag, donderdagmiddag, vrijdag en zaterdag spelen op onze baan.

Dagcontributietarieven zijn geldig voor een ronde van 18 holes:

INTRODUCTIE DOOR KG&CC LID € 30
BEZOEKER NGF LID € 85
BEZOEKER NIET CLUB GEBONDEN € 100
BEZOEKER LID BUITENLANDSE ORGANISATIE € 120
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uhhh mailze eens op zou ik zeggen.

http://www.kennemergolf.nl/Contact.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze het niet willen vertellen, dan wordt het niet aangeboden (aan jou).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ken je geen kennissen of familie die daar golfen? misschien kun je het daar aan vragen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou wel willen weten waarom ik een duimpje omlaag krijg terwijl ik met een duidelijk argument kom?
Als prijzen niet verteld worden, heeft dat meestal de volgende reden: ze willen klanten/leden voor wie geld geen rol speelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij, van horen zeggen, hebben ze een ledenstop, en een wachtlijst. Die wachtlijst stelt niet zo veel voor, want je wordt alleen op voorspraak van een clublid, of meerdere, als lid "in genade"aangenomen. Het is weliswaar géén antwoord op je vraag, maar aan de andere kant , mischien ook weer wel (?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding