Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er een leuk idee voor een 11 jarig jubileum?

Het is een 11 jarig bestaan van een carnavalsvereniging waar ik iets voor moet maken...
maar ik ben totaal niet creatief op dit moment..wie kan me helpen? en.. het moet zaterdag af zijn..dus niet al te moeilijk..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor formaat ongeveer? Op praalwagenformaat, of een handzaam iets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een handzaam iets..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Laat iedereen op het feest verkleed komen als Elf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nou...., het getal 'elf' voor een carnavalsvereniging is natuurlijk héél toepasselijk. Speel dáár op in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je koopt een kledingsstuk met een print van een blote dame, die doe je aan en maakt er een doorkijkboerka van... Die doe je dan aan en maak een klein karretje en trek dat met je mee. Maak er dan een een bordje op met de tekst: Klappertjes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*proest*
11 is het gekkengetal (zo noemt mijn oma uit Brabant het iig) dus organiseer iets wat niet normaal is, bijvoorbeeld alles over de top!

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb de vraag weer eens niet goed gelezen... Carnaval is natuurlijk al gek... Maarre, je kunt alsnog een gek feest organiseren... Of alles in het teken van 11 zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een grote pop en dan als prins carnaval .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal karton bij de supermarkt en maak 2 grote 3-dimensionale enen (1) Schrijf daar een mooie feesttekst op met logo en naam van de vereniging en stop er flessen/blikjes bier in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding