Bestaan boze geesten?

i.v.m dit videofragmentje
Voetballer wordt aangevallen.
En eindigd met dood.

zie link

http://www.youtube.com/watch?v=riNFmu2gVUI&feature=PlayList&p=A2F17B9601274338&playnext=1&playnext_from=PL&index=35

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is de boze geest gestorven!

Het beste antwoord

mogelijkheid 1: Geesten bestaan en boze geesten bestaan net zo goed...
mogelijkheid 2: Geesten bestaan niet, dus ook boze geesten niet...
Meer mogelijkheden zijn er niet... (is toch niet zweverig, alleen maar logisch)

Je ziet geesten pas als je weet dat ze bestaan... En andersom ook, je weet pas dat ze bestaan als je ze werkelijk ziet... (Totaal logisch ook)

Iedereen die ze niet ziet, zal ze ontkennen en lachen erom als anderen ze wel zien... En iedereen die weet dat ze bestaan lachen om anderen die het bestaan ontkennen... (Kan ook niet anders)

Zo is het, zo was het en zo zal het altijd zijn...

Wat betreft het filmpje (ik kijk dat overigens niet eens) gaat daar niets aan veranderen...

Je weet het of je weet het niet, er is geen weg tussen... En dat geldt niet alleen voor geesten maar ook voor olifanten, dus voor alles... (niets zweverigs, niets onlogisch)

Tot welke categorie behoor jij? Als jij vraagt: bestaan ze? dan weet ik één ding heel zeker, dat jij ze NIET ziet, dus ze bestaan niet voor jou... Blijf nou lekker in jouw eigen categorie en laat het lekker zo...

Ik zal je zeggen dat van categorie veranderen geen pretje is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Onzin.
Het lijkt op een epileptische aanval met dodelijke afloop.
Het is vreselijk, maar het gebeurt.
Het doet me denken aan wat een kind uit mijn klas is overkomen, zo’n 15 jaar geleden.
Ook dit mannetje heeft het helaas niet overleefd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij niet, omdat ik er niet in geloof. Maar misschien dat ze voor jouw wel bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tsja ze hebben geen sofienummer, dus checken word een beetje moeilijk. ik geloof zelf dat er een geestenwereld is. maar kan het je niet zwart op wit bewijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens blauw op rood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn kleurencartridge is leeg
Geesten bestaan niet. Boze geesten dus ook niet.

Ondanks vele zoektochten is er nog nooit iemand in geslaagd een geest te vinden. Wegens langdurig en chronisch gebrek aan ook maar enige aanwijzing dat geesten bestaan, kunnen we er dus veilig van uitgaan dat ze niet bestaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een vaag YouTube-filmpje is nu niet bepaald een betrouwbare aanwijzing. Wie weet op welke manier de maker met zo'n filmpje heeft zitten sjoemelen.

Daar komt bij: *als* dit filmpje al echt een aanwijzing zou zijn voor het werk van geesten, zouden alle geestengelovers dit filmpje al lang en breed over de hele wereld hebben vertoond. Het filmpje is al een jaar oud, en dat is nog niet gebeurd. Dat zegt al genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geesten bestaan niet, net als monsters en vliegende spaghetti monsters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geesten bestaan niet. Ik weet niet wat die voetballer mankeert, maar het gedrag lijkt me verklaarbaar als hij hersenbeschadiging heeft of heeft gekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat dit filmpje enige waarde heeft. Hoogstens zijn het de voetballer zijn eigen demonen .

Ik geloof wel in het bestaan van geesten , maar ze kunnen niets anders dan een energieveld vormen . Die kan je dan waarnemen als je er voor openstaat.

Ze kunnen je niet aanraken dus niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan wel GEESTIGE vragen,maar geesten niet!