Wat zijn leuke activiteiten om te doen met een familiedag dat iedereen plezier heeft in de leeftijd van 4 jaar tot 55 jaar ?

en je mag 60 euro pp uitgeven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2K

Het beste antwoord

Wij organiseren het al jaren!!
Dus wat denk je van:
Golf clinic
Kano varen
Stadswandeltocht met rondvaart
GPS speurtocht
Auto speurtocht
Fietsen met familie fietsen
Grottentocht
Gewoon naar de speeltuin en zwembad
Midgetgolf
Oud hollandse spelen
Workshop middag met goochelen en schminken
Nordic walking clinic

Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wij hebben vaak een familiedag en hebben verschillende activiteiten gedaan. Zo zijn we naar het Zuiderzeemuseum geweest. Bus gehuurd, 's ochtends vlakbij koffie gedronken. Dan naar het Zuiderzeemuseum en daarna lekker eten.
Wat ook leuk was bij de plaatselijke sportschool een sport en spel dag. Zo konden we met zijn allen rolschaatsen, wandklimmen en nog een aantal sporten doen.
Met dit weer kan je ook gaan bbq'en aan een strandpavilioen. Nu in de zomer is dat natuurlijk heerlijk. De kids kunnen lekker op het strand spelen en de ouderen lekker op het terras zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bus huren en naar de Efteling, daarna pannenkoeken eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn idee +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kom je geld tekort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou 't?
Stel, de familie bestaat uit 30 personen.
Efteling 28 euro, pannenkoek met 2 consumpties 14 euro, hou je 540 euro over voor de bus met chauffeur.
Wij hebben eens een djembe sessie gedaan onder begeleiding van iemand die gewend was met groepen leken te werken. Het was een oorverdovend succes!
Ik weet alleen niet hoe duur dat is, maar je zou eens in de buurt kunnen informeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar een kookstudio. Met z'n allen onder deskundige leiding een diner bereiden en daarna met z'n allen gezellig opeten. De kinderen kunnen ook een iets eenvoudiger en typisch kindermaal bereiden. Geen problemen met meer of mindere mobiliteit van deelnemers, goed of slecht weer. En het is heel gezellig om met z'n allen in de keuken te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt aan de interresses van de diverse personen,en aan het aantal personen, hoe groter de groep hoe moeilijker het word om iets te vinden wat voor iedereen leuk en interresant is,als de familie uitgewaaierd is over het land zou je de oorsprong van de familie in kaart kunnen brengen en een bezoek brengen aan de plaats waar de familie vandaan komten daar in de omgeving een activiteit met betrekking tot de familie en/of het ambacht van de stichter.