Helpen eiwit shakes na intensief fitnessen c/q krachttrainen, om sneller je spieren op te bouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

als je intensief sport moeten de pieren weer herstellen, dat moet met eiwitten. Dat ghaat het snelste als de eiwitten gemakkelijk opnembaar zijn, wei-proteines zijn dat, wat nog sneller zou moeten werken zijn amino-zuren. Amino-zuren zijn de bouwstenen waaruit eiwitten zijn opgebouwd, die zouden dus nog sneller opgemoen moeten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja,

De werking van eiwitten.. is het herstellen van spieren..

Met Trainen maak je je spieren kapot. het duurt dus een tijd om ze ter herstellen. neem je eiwitten. dan repareren de eiwitten je spieren sneller dus 't antwoord is Ja. het helpt wel degelijk ;)!

Toegevoegd op 03-06-2009 16:21:34
Goeie vraag;) +1

Toegevoegd op 03-06-2009 16:25:16
ter = te*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het lichaam van sporters tijdens de training en het herstel vaak een grote behoefte heeft aan vooral koolhydraten en eiwitten, kan een situatie ontstaan waar gewone gezonde voeding deze hoeveelheden niet kan leveren of het volume van de maaltijden te groot zou worden om voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen.
Dus een eiwitshake is een goed idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zal maar is niet lezen wat diegene boven je post.. Desalniettemin goeie info:)
Voor echte topsporters wel. Voor gewone sporters, ook al sporten ze intensief, is het verschil in herstelsnelheid niet de moeite waard.