Weet iemand hoe die film heet die over 2 speelgoed fabrieken gaat die oorlog met elkaar voeren?

Toen ik 9 was zag ik een film over 2 speelgoed fabrieken die oorlog met elkaar voerden door speelgoed te maken die echt konden vechten alleen ik zoek die film al heeeeel lang en ik hoop dat iemand kan helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

De film toys is een mogelijkheid maar zelf dacht ik daar niet gelijk aan.
Als het goed is bedoel je de film: Small soldiers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je Toys bedoelt uit 1992 met Robin Williams.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit me af te vragen of het om de film Toys gaat. Die heb ik heel lang geleden gezien. Maar ik weet er niet veel meer van, en ik kan geen uitgebreide NL beschrijving vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie nu dat: Mastha ook antwoord heeft gegeven, ik had de hele tijd de "geef antwoord" pagina open staan, dus ik had niet gezien dat er inmiddels al een antwoord gegeven was.