hoe kan ik onbekenden snel maar netjes wegsturen?

hallo,
ik heb al 2 keer een verschillende droom gehad waarin een overleden iemand aanwezig was.
de eerste droom..(in ons vorig huis 4 maanden geleden)
ik was aan het slapen en droomde dt ik in me eigen slaapkamer stond daarbij stond een onbekende overleden man.
Ik vroeg hem netjes het huis te verlaten en dat hij zijn rust moest vinden.
Ik heb hem het hele huis achterna moeten lopen voordat hij pas echt weg ging.
Nu wonen we op ons eigen en kreeg ik weer zown elfde droom.
Ik stond weer in de slaapkamer maar dan van ons nieuwe huis er stond een overleden meisje
ik vroeg het meisje of ze weg wou gaan en dat ze rust moest vinden dit weigerde ze.
ik heb haar gevraagd wat is er met jou gebeurd.
Ze liet mij zien dat ze is omgekomen in een brandend huis.
haar huis is in brand gevlogen door een gasfornuis.
Iemand wilde wel terug naar binnen rennen om haar te helpen maar een ander persoon hield die tegen.
nadat ze mij dit heeft laten zien duurde het niet al te lang voordat ze vertrok.
Als ik weleens op me gemak tv aan het kijken ben heb ik vaak het gevoel dat ze weleens langs komt en het gevoel dat ik word bekeken.
hoe kan ik hier het beste mee omgaan en wat te doen om ze netjes en gemakkelijk weg te sturen als ze weer komen?

Toegevoegd na 4 minuten:
elfde moet dezelfde zijn sorry toetsenbord doet weleens raar mijn exuses ervoor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo mandy,
Ik denk dat je dit soort reacties had kunnen verwachten, helaas staat niet iedereen hier voor open. ( ik doel op het 1e antwoord dus)
Ik vind dat je het opzich al prima en helder aanpakt, helaas kan ik je niet verder helpen maar er staan volgensmij al best goede antwoorden tussen waar je vast wat mee kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo carina,
ja je kan het verwachten en helaas dat er mensen zijn die er dan ook persee op moeten reageren het maakt niks uit maar ik kom wel op voor de mensen die ook in deze cirkeltje zitten natuurlijk.
dank je wel voor je posetieve reactie

Het beste antwoord

Denk dat eens met Irma moet gaan praten ;)
Zij zal je beslist kunnen en willen helpen.

Op
http://geneotsa.webklik.nl
kan je haar gegevens vinden, en krijg je een indruk wie zij is en wat ze kan.

Bel haar maar. Komt wel goed ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als ik consistent ben, ik heb al meer van soortgelijke vragen mede-beantwoord, zeg ik: naar de dokter.
We kunnen dit wanen noemen.

Sorry, al klinkt je verhaal heel sympathiek, het doet me ook aan een Engelse horrorstory denken. Kijk je veel tv?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik kijk niet veel tv..
je kan wel oordelen over iets maar doe dat aub als je er verstand van heb...
ik heb wel geleerd mensen te respecteren en in hun waarde te laten misschien is dit ook wel iets voor jou
ik stel serieuze vragen en hoop op serieuze antwoorden van mensen die het misschien wel weten
bedankt voor je bottigheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mandy, als jij er zelf zoveel verstand van hebt hoef je deze vraag niet te stellen. Waarom zou je dan aannemen dat datgene wat Ineke hier zegt verkeerd bedoeld of onjuist is? Dat kun je logisch gezien niet weten als je het antwoord op je eigen vraag niet weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vraag juist of er een betere nettere manier is hoe ik het moet doen en het gaat niet over verstand van de vraag hebben maar verstand waar we over praten..
en of het verkeerd bedoeld is?
als er staat ga naar een dokter?
denk je dat ze posetief tegenover de mensen komt die wel bij deze categorie komen enzelf ervaringen ermee hebben?
ik ken geen slechte vraag drukken dus die 3 slechte antwoord is niet van mij dus oordeel zelf maar of het posetief of negatief overkomt tegenover de mensen.
zoals ik al zeg eht gaat niet om verstand het gaat om ervaring te delen wat je beste kan doen.
veel succes met vragen stellen en beantwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mandy: Deze reactie vind ik niet 'zo netjes' maar wel een snelle oordeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb precies het antwoord gegeven wat naar mijn ervaring het juiste is. Met een goede therapeut, kan je ervan afkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Henkjan, welke reactie is niet 'zo nettjes' en welke bevat een 'snel oordeel' ???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Mandy, jij zuigt hier even uit de dikke duim dat Ineke geen verstand van zaken zou hebben op dit gebied, dat weet jij niet, tenzij je haar al zou kennen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mlodewijk: De reactie was gericht aan mandy en met snel meende ik haar oordeel omtrent het antwoord van ineke. (snel stond ook in de vraag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, was ik even benieuwd naar, dankjewel Henkjan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mandy, dus alleen iemand die ook spoken ziet of daar in gelooft, mag jouw vraag beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee daar gaat he tniet om gaat om wat voor woorden er worden gebruikt iedereen mag een antwoord geven iedereen mag een mening hebben maar hou het netjes en reageer niet van ga naar een dokter.
als madam een vraag heeft en ik antwoord met zlke onzinnigheid dan kan je beter je mening voor je houden of gewoon normaal mening geven dat je er zelf nietopen voor staat.
de reden dat ik snel een reactie op geef is omdat ik het brutaal vind als je begint met naar een dokter gaan met andere woorden dat als er mensen hier komen die wel spiritueel begaafd zijn als gek worden verklaard?
als iemand in god geloofd is die dan ook psygisch niet in orde?
als je rouwt om iemand die overleden is waarvan je houdt ben je dan ook psygisch nie tin orde en zou je dan ook niet naar een dokter motten gaan?
ik hoop dat je nou begrijpt wat ik bedoel ik vind het niet beledigend naar mij toe want het intereseert me niet als iemand zo reageerd wa tik wel erg vind is dat je hiermee niet mij pakt maar wle mensen die hierin geloven!
LAAT IEDEREEN IN HUN WAARDE EN HEB RESPECT VOOR ANDEREN dat is wat ik hiervoor ook al wil zeggen.
Zet je vraag op twitter (link naar deze pagina) en stuur hem (die link) naar @droomcoach. Je krijgt zeker een verhelderend antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel alterego
Het zou kunnen zijn dat de Oude bewoners van je Oude huis je volgen? Wat je miss zou kunnen doen(ik heb het ook een keer gehad) als je je beken voelt vragen we te gaan. Gewoon ga weg alsjeblieft. Blijf dit doen. Bij mij is het nu weg, misschien werkt het, sterkte;)!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je eens met een psycholoog moet gaan praten.
Laat je doorverwijzen door je huisarts, dan krijg je de psycholoog ook nog vergoed.

Als je er tenminste van af wilt, van die dromen van overleden mensen en van het idee dat ze jou ook als je wakker bent nog achtervolgen.
Als je het wel prima vind zo, dan hoef je niets te doen.
Misschien verdwijnen ze vanzelf als je er geen aandacht aan besteed.