Waar kun je een ouijabord kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch creepy, dat gedoe met die dingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou ik je bevindingen mogen horen? (onderandere omdat ik het interessant vind en gewoon om te laten zien dat er niks gebeurt (niets ergs dan :P)) alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wessels,áls ik t ga gebruiken laat ik t je weten.

Het beste antwoord

Je kan deze kopen op zoekertje. Zie bron hieronder.

Heb altijd gedacht dat het erg gevaarlijk was maar heb een bron gevonden waar het uit wordt gelegd. Is toch leuk om dit eens te lezen.

Het wordt al duizenden jaren lang gebruikt door mensen om vragen te stellen aan ons eigen onderbewustzijn. gebruikt Daar is het ook voor gemaakt. Helaas is deze misvatting wereldwijd verspreid en de meeste mensen denken dus echt dat het Ouijabord gemaakt en bedoelt is om geesten mee op te roepen.
Ouija is dus GEEN geestesbord, maar een bord om te schouwen. Het bord geeft antwoord op vragen die je stelt.

Door alle misvattingen en al die vreemde verhalen heeft het ouija bord een slechte naam gekregen. Het is de naam die is gegeven aan de verschijnselen die door iemand onbewust worden opgeroepen en waarvan het alleen maar lijkt alsof er een geest aanwezig is. Echter is het niet het bord maar de persoon erachter die schadelijk kan zijn voor zichzelf of zijn omgeving, het bord zelf is slechts een middel. Als je inziet dat je verwachtingen en je overtuigingen invloed hebben op de boodschappen, kun je het ook als een waardevol instrument beschouwen. Laat je dus nooit wijsmaken dat een Ouijabord een bord is waar je geesten mee oproept of dat bij gebruik er altijd geesten worden opgeroepen.
Het Ouijabord kan gebruikt worden om vragen aan ons eigen onderbewustzijn te stellen over onze gezondheid of om inzicht te krijgen in ons verleden, het heden of de toekomst.

Gebruik je het nooit om geesten op te roepen! Gebruik hem uitsluitend waar hij voor gemaakt is en waar hij al eeuwen lang voor gebruikt wordt, namelijk om te schouwen. Wees nooit bang dat er toch geesten door kunnen komen. Geesten komen NOOIT als u ze niet oproept, dat is totaal onmogelijk!
Stel een vraag in uw gedachten en leg de hand losjes op de muis. Indien u contact heeft met uw onderbewuste, zal uw hand gestuurd worden en doormiddel van het aanwijzen van letters of zinsdelen, een zin of woord opbouwen. Dit kan men dan zien als antwoord op uw vragen. De aangewezen letters verschijnen boven het bord. Stel van tevoren duidelijk vast waar je het over wilt hebben (en waarover absoluut niet) en hou je daar ook aan. Laat de wijzer op het Ouijabord en de boodschappen in het begin zeker geen eigen leven leiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Waarschuwing:
Begin nooit aan een ouijabord, glaasje draaien of pendelen boven een letter en cijferbord. Ook het engelenbord is niet veilig. Er komen rituelen krachten vrij waar wij als mens niets vanaf weten en zeker niet 'onder controle' hebben. Wilt u contact krijgen met de andere wereld ga dan naar een medium die geen ouijabord nodig heeft. Het is slechts een hulp/concentratiemiddel zoals een glazenbol of tarotkaarten, het is niet echt nodig.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat er niet om of het gevaarlijk is of niet. Ik wil alleen weten waar je zoiets kan kopen. Maar bedankt voor je waarschuwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Héél goed advies. +1
AWM
14 jaar geleden
En XiniX moet ook heel tevreden over mij zijn, want de website in kwestie gaat over die griezel van een Rulof, dus is de cirkel weer rond.
rebecca
14 jaar geleden
helemaal mee eens +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze keer ben ik het he-lemaal eens met je, antwoordman.
Ik heb er ervaring mee en raad het IEDEREEN AF, NIET DOEN!!
Ook niet voor de sier... :( +1
AWM
14 jaar geleden
Soms verbaas ik vriend en vijand.
(en mezelf)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoordman hoe kun jij zo'n antwoord geven, jij "gelooft"toch niet in dat soort dingen dus kan ze toch gerust met zo'n bord gaan spelen als al die krachten toch niet bestaan.
AWM
14 jaar geleden
Als Antwoordman moet je je in de eerste plaats verplaatsen in de wereld van de vraagsteller. Bovendien blijkt dat mensen hier erg door de war van raken, wat je ook mag denken van de werking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien gelooft antwoordman wel...nu val je door de mand ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gun het je van harte hoor Antwoordman, maar ik vind het wel verbazingwekkend dat je al op +8 staat, terwijl je eigenlijk helemaal geen antwoord hebt gegeven op Cindy's vraag.
AWM
14 jaar geleden
Ik besef dat, wijze uil. Maar blijkbaar wordt het toch gewaardeerd. Een compensatie-minnetje van jouw kant is echter wel op zijn plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb je niet gemind hoor! Ik zou niet durven. Zoals ik al zei: Ik gun het je van harte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die antwoordman, die geloofd in geesten en hij is er bang voor.
Is dat de werkelijke reden voor zijn afkeer aan dit soort onderwerpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee om door te verwijzen naar een medium, maar wie garandeerd mij dat het daar wel goed gaat? Een arts moet zijn bul tonen een medium kan dat niet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoordman, je wordt steeds vindingrijker met je antwoorden op voor jouw onmogelijke vragen.
net echt!
AWM
14 jaar geleden
Ik heb het licht gezien, Ed! Het staat nog op rood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gaat een keer op groen!
Bij de midgaardshop.be zeker wel.
En misschien op marktplaats.nl?

Toegevoegd na 55 seconden:
Met antwoordman eens, niet verstandig op zelf uit te proberen. Wel belangrijk om even te vermelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp de minnen niet hoor?
Je kunt ze zelf maken, heel simpel...

Maar weet wat je doet, als je zonder pilotendiploma achter de stuurknuppel gaat zitten is het vragen om problemen, zo ook met dat ouijaboard... Dus weet wat je doet... Ik ga niet uitleggen waarom, omdat dat niet gevraagd is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KOPEN? dat was toch de vraag? Hetzelfde als je chauffeursverhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk voertuig ga je dan besturen? En wat zijn daar de specificaties dan van? Je kan niet oordelen over een auto als je heel die auto nog nooit gezien hebt, laat staan op de hoogte bent van voertuigen in het algemeen... Doe mij maar een wetenschappelijk rapport over de gevaren van een ouijaboard... Die is er niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Forcefun:
Omdat wetenschappers verstandig genoeg zijn om zich er niet aan te wagen..!
Als je hem aan de muur wilt hangen prima, maar aub, koop deze niet om te gebruiken. Ervaring heeft geleerd dat je het slechte ahw 'aanroept' en als zodanig er mme te maken zult krijgen. Zint eer ge begint!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
berth,bedankt voor de waarschuwing. Ik ben enkel benieuwd in wat voor winkels je zoiets kan kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo Berth, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cindy, helaas kan ik je daar niet aan helpen.
Hier kun je een ouijabord kopen:
http://www.starlightnewage.nl/index.php?cPath=39_455
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze weleens in speelgoed winkels gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip: laat je de kop niet dol maken.

Waar je het kan kopen is me onbekend, om de 'gevolgen' in een wat breder perspectief te plaatsen. In de bron beneden een tv-programma van Penn & Teller over dit speelgoed (over enkele mensen die het op een manier gebruiken waar ze waarschijnlijk niet snel genoeg wijzer van worden).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar waar ik het kan kopen is nu net mijn vraag..
waarschijnlijk in een nieuw age winkel in je buurt (gewoon even googlen: new age winkel [naam van je stad (of een dichtijbgelegenstad].

niks geen waarschuwingen van mij ik geloof het pas als ik het meemaak en ik waarschuw pas als ik persoonlijk heb meegemaakt dat je er problemen mee krijgt (wat dus nog niet is gebuert ;) ).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ bedankt
Niet, nooit ,never doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeroeboeroe en Lora hebben duidelijk antwoord gegeven op de vraag waar je een ouijabord kunt kopen. Verder staan er vooral waarschuwingen, zonder antwoord te geven op de vraag. Even iets daartegenover: Een mogelijk gevaar zit niet in het bord, maar in de verwachtingen die je daarbij hebt. Een ouijabord is Prima om te schouwen en vragen te stellen aan het eigen onderbewustzijn. Als je geesten verwacht, krijg je ook geesten. Maar vergeet niet dat alle antwoorden die je aan geesten zou toeschrijven ook gekend worden door je eigen onderbewustzijn en alleen daar komen de antwoorden vandaan. Als je daarvan overtuigd blijft, is er niets aan de hand! Als je denkt dat de antwoorden van geesten komen, verlies je de controle. Het is dan iets van buiten; niet van jezelf. Zolang je de antwoorden bij jezelf zoekt is er geen verschil of je een ouijabord of een pendel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet toch wel dat er veel gezegd wordt dat zo'n bord spoken oproept hè?

http://shop.ebay.com:80/i.html?_nkw=ouija+board+&_cqr=true&_nkwusc=ouijaboard&_rdc=1