Er is geen zin van het leven. Het leven is compleet zinloos en doelloos. Dus stel je eigen doelen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De zin van het leven is aan jezelf de juiste vragen te stellen en proberen goede antwoorden te formuleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds jaar en dag hebben mensen zich afgevraagd wat de zin van het leven is. De vraag is een bron van inspiratie, motivatie, frustratie en verwarring geweest. Er zijn mensen die hun leven gewijd hebben aan het zoeken naar een antwoord, anderen hebben de vraag als onbeantwoordbaar terzijde geschoven.
Sommigen zoeken het antwoord in zichzelf, en geloven dat het er in het leven om gaat geluk, zelfontplooiing of wijsheid na te streven. Anderen kijken buiten zichzelf, in de hoop medemensen te kunnen helpen en zo een bijdrage te leveren aan de samenleving.
Sommigen geloven dat het er in het leven om gaat God te dienen, anderen zien het leven alleen maar als een grap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leven is als een puddingbroodje. Het is heerlijk maar sommige delen zijn ook best taai. Met een beetje mazzel zit er poedersuiker op. Helaas gaat het niet lang mee allemaal, maar je doet het fout als je niet helemaal onder de zooi zit uiteindelijk.