Zal de media zo ver gaan dat ''even Apeldoorn bellen '' na vandaag een inspiratiebron zal zijn van een nieuwe reclame?

begrijp me niet verkeerd ik zeg: NEE!!, maar grappen over de Bijlmer, 9/11....ze zijn zo makkelijk gemaakt....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ze zullen die reclame met die para die op een rode stip moet landen nooit meer uitzenden. Dat is zeker.

Grappen komen er zeker. Maar niet veel. Hier kan niemand een grap van maken die mensen leuk vinden.

Toegevoegd op 01-05-2009 01:36:20
De media zullen wel de gebeurtenis zelf wel uitmelken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat is al een reclame, en waarom niet? In elke stad is wel eens een ramp gebeurd.. Als je daar toch rekening mee moet gaan houden. Als het duidelijk is dat wat er gebeurt is daar niet mee bedoeld wordt, is het geen probleem toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
na de vliegtuigcrash van een paar weken geleden waren er de volgende dag al grappen.
ik betreur dit ten zeerste maar ik ben bang dat ze er wel komen.

gr
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grappen heb ik al gehoord. Te vroeg naar mijn smaak, maar ze kunnen wel helpen dingen te relativeren.

Van Centraal Beheer Achmea verwacht ik niet dat ze dit als bron van inspiratie zullen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet zo heel lang geleden hoorde ik een slachtoffer die was aangereden op de fiets zeggen na een tijdje. "Het beste vermaak is leedvermaak!"

Het zal niet heel erg lang duren voordat de eerste grappen er zijn. Dit gebeurde jaren terug al en dit zal niet veranderen in de samenleving. Dit gebeurde ook toen Gerrit Jan Heijn ontvoerd was en later vermoord werd terug gevonden, nadat het losgeld was betaald...

Was het ook niet zo dat de RVS verzekeringen "Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik even!" Ook na aanleiding van een bepaalde ramp van de buis heeft gehaald?

Erg schokkend wat er gebeurd is gisteren. En vooral dat RTL4 beeld van die politieagent die als een kanonskogel over het wegdek schiet blijft me bij. En van mijn moeder hoorde ik zelfs dat TV Gelderland het gehele ongeluk doorlopend heeft herhaald. Maar grappen zullen er komen en cynisch genoeg zullen er ook nog briljant bedachte grappen tussen zitten. Wellicht ook nog met "Even Apeldoorn bellen!"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik verwacht wel dat er (binnen een paar dagen) grappen over dit onderwerp gemaakt gaan worden.
Aan de andere kant verwacht ik niet dat Centraal beheer de gebruikelijke koninginnedagreclame ooit nog zal uitzenden. De grap koninginnedag, Apeldoorn en misgaan, kan zo'n bedrijf gewoon niet maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reclame lijkt wel verdacht veel op wat er gisteren gebeurd is.. naja, 'veel' ? Het heeft er wel iets mee te maken vind ik.. en dan ook nog is in Apeldoorn. 'Even Apeldoorn bellen'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet het wel zeker. Ik vind eerlijk gezegd dat het nog lang duurt. Nog steeds geen slechte Apeldoorn grap in mijn mail...
Dat soort grappen komen overigens meestal niet van de media maan van gewone mensen. De media vangt ze gewoon op. Het is ook niet iets dat je kan tegenhouden. Slechte smaak of niet....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er ontstonden gisteren wel wat wrange situaties die over een paar jaar als "bloopers" gezien zullen worden....

Google Adds: onder het nieuws stuk reclame van Centraal beheer....

auch
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat denk ik niet.
Een aantal jaren geleden vlak na 9/11 stond er een heel artikel in het Brabants dagblad over de ontspannende werking van humor. Het wordt minder beladen. (Dit is per ongeluk: ik dacht niet aan Bin Laden...)

Toegevoegd op 01-05-2009 21:44:25
Het kan trouwens ook de Gelderlander zijn geweest.