Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn wachtwoord terug vinden van mijn internetverbinding?

Ik heb sinds kort een iPod touch aangeschaft, en hiermee kun je op internet. Mijn draadloze verbinding is beveiligd met een wachtwoord, en al sla je me dood, ik kan het nergens meer vinden, help!

En kan iemand mij vertellen hoe ik me router moet resetten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kunt het 'wachtwoord' van je Wifi-router zelf veranderen. Maar als die ook een wachtwoord heeft die je bent vergeten wordt het weer ingewikkelder....
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Als je het standaard wachtwoord gebruikt hebt kun je de documentatie van je Router naslaan. Op sommige routers staat aan de onderkant beschreven wat de SSID is en welk wachtwoord je moet gebruiken.

Als je de router zelf geconfigureerd hebt zul je de router moeten resetten en opnieuw moeten instellen. Lees hiervoor de handleiding van de router.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan moet je je router resetten en opnieuw beginnen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt pakweg 2 mogelijkheden.
1. Stel een nieuw wachtwoord in op je router. Schrijf dit wachtwoord ergens op, en bewaar het op een veilige plek.
2. Download een wachtwoord kraak utility zoals Cain & Abel, daarmee kun je het wachtwoord van je draadloze verbinding van je PC tevoorschijn toveren; dit wachtwoord kun je gebruiken voor je iPod touch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het wachtwoord van je router nooit hebt aangepast is het waarschijnlijk een standaard wachtwoord.
Dit is afhankelijk van je provider en na te lezen in de handleiding of te vinden op internet..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding