Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik ben er voor gevraagd door de beheerder van deze site.
Dit naar aanleiding van mijn activiteietn op een soortgelijke website als deze (die inmiddels ter ziele is gegaan).
Sommige van de mensen op die site zijn uitgenodigd als testers van GV.

GV was wel al bereikbaar, maar nog niet opengetseld voor het 'grote publiek'.
De meeste moderators (zover ik weet) zijn geselcteerd uit die groep mensen, zeg maar de pelgrims van GV.
In die periode hebben sommige mensen zich (blijkbaar) geschikt getoont voor het Moderator Vak.

Voor de duidelijkheid.
Moderators worden niet betaald door Ilse Media.
Ook zijn wij niet in dients van Ilse Media.
Wij zijn onafhankelijk binnen de gebruiksregels van deze website.
Het is niet zo dat ik andere modarators ken als in kennen van gezicht en samen op kantoor zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Ik vind het wel flauw dat een commerciëel bedrijf geen vergoeding geeft voor werk. Maar het is blijkbaar een soort hobby...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt, het is inderdaad een hobby.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
eindelijk een korrekt en volledig antwoord

Andere antwoorden (3)

Ik zou het niet weten. Contact opnemen/advertentie's misschien. Als ze er één zochten zou ik het zeker doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf ben ik ook gevraagd dit omdat ik al op een andere site actief was als moderator.

Je kan moderator worden door te laten zien dat je goede antwoorden kan geven en actief bent voor de site. Bijvoorbeeld veel online zijn en dingen aangeven die echt niet kunnen. Op die manier kunnen ze zien dat je betrokken bent en verstand hebt van de zaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
transparantie van de dienstverlening is de garantie voor kwaliteit.mvrgr.patrick van roey
Jammer dat mensen die een baan of gezin hebben hier dan niet aan kunnen deelnemen omdat je niet altijd online kan of wil zijn.
Ik ben opzich vaak actief en weet heel goed wat wel en niet kan. Ik denk dat de meeste dat weten hoe je elkaar met respect end. behandeld.
Maar zoals u Alwetend vaak online kan zijn zal voor vele mensen niet mogelijk zijn. Ik wou dit even kwijt en hoop dat dit berichtje niet door jullie verwijderd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding