Wat PPL zegt klopt inderdaad, Goeie Vraag draait sinds een week in een test stadium om te kijken of alles goed werkt en om te horen wat we eventueel nog kunnen verbeteren. Mocht je dus commentaar of ideeën hebben horen we het dan ook graag via het contact formulier!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk vrij nieuw.
Dit afgemeten aan het feit dat er een wachtwoord nodig is om de website te benaderen (buiten een registratie om).

Als ik het goed begrijp zit een en ander nog in de testfase.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij komt toch ook bij Lycos IQ weg?
Ik was verrast toen ik vanmorgen op het "oude nestje"(IQ) een uitnodiging ontving om deze site te bezoeken.
Is dus een Nieuwe Site,en ik hoop een langblijvende!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
splinterend nieuw, vandaar ook dat het nog op uitnodiging is natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben zeer blij met de nieuwe 'lycos iq'
Ik hoop ook dat deze site het wel red.