Kun je aan het gedrag van vissen zien of ze zwanger zijn?

Bv:eerst heel snel en dan opeens wat rustiger
of steeds dicht bij me kaar blijven en een beetje op de bodem blijven

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Het beste antwoord

een zwangere vis heeft geen verdikte buik hooguit een beetje maar verder kan je zien dat ze zwanger zijn aan een zwarte stip tussen de staart en het lichaam van de vis in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die van mij ging de mannetjes opeten. (het was een gup dus dat is volgens mij best normaal) Uiteindelijk hebben ze het voormekaar gekregen om met z'n allen elkaar op te eten en was mijn aquarium leeg.

(wellicht had mijn kat ook enige inbreng in het verdwijnen van de guppies, hij is hier echter nooit voor veroordeeld)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar een vis legt eieren en raakt helemaal niet zwanger.