Als je een kat hebt, kun je een lang touwtje aan je broek hangen. Dan gaat de kat daarmee spelen, terwijl je aan het stoffen bent. Het duurt wel langer, maar het is wel leuk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Leuker kun je het niet maken, wel makkelijker
(door vaker kleine beetjes op te ruimen in plaats van één keer een heleboel)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
laten doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beloon jezelf na iedere klus. Waarmee, is natuurlijk heel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuker dan wat? Met een lekker muziekje op de achtergrond is het waarschijnlijk al leuker dan in stilte. Verder nog een tip: focus op het eindresultaat, dan heb je in ieder geval iets positiefs voor ogen in plaats van de vervelende klus waar je op dat moment mee bezig bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je het netjes houdt, valt er minder op te ruimen.
er zijn wel meer dingen die niet leuk zijn....het hoort er nu eenmaal bij eh.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, het is een vervelende klus. Je gewoon even goed kwaad maken, door de zure appel heen bijten en het is gebeurd. Opruimen blijft opruimen, zelfs als je er bij zingt!