Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf 6 augustus heb ik geen telefonisch contact meer kunnen krijgen met mijn nicht in Salt Lake City(Amerika) wie kan mij helpen?

Mijn nicht is 86 jaar en bij haar woont een kleinzoon van 20 jaar, zij heeft hem opgevoedt doordat de moeder daarvoor niet in staat was, kl.zoon heeft een achterstand, ik had maandelijks telf. contact maar nu neemt niemand meer de telefoon op. Ook geen reactie gehad op een brief, Nederlands en Engels geschreven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Neem contact op met de Salt Lake City police department en zeg dat je geen contact kunt krijgen. Misschien kunnen zij je verder helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Dat is inderdaad een van de weinige dingen die je kunt doen op zo'n afstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Kun je niets via de Amerikaanse Amassade hier in Nederland? Zij hebben vast mogelijkheden om daarginder contact te leggen.. En als je een adres hebt is dan het adres van de buren ook niet te vinden zodat je hen kunt benaderen?
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding