Het even nergens aan denken, behalve de twee die meedoen. De intimiteit. En natuurlijk he gevoel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex kan fijn zijn als je het goed doet. Zorg er wel voor dat je dan ook daarna lekker knuffeld. Vrouwen kunnen zich na sex zonder de knuffels zich vervelend voelen. Dus is sex fijn= ja, denk het wel. Maar als je er geen plezier aan beleefd dan is sex niet aan te raden.

Toegevoegd na 1 dag:
Knuffelen na sex. Wat een reakties. Is knuffelen na lekkere sex dan zo ongewoon? Is toch een heerlijke afsluiting?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex is een avontuurlijke tocht door het bekende- onbekende, over eerder bewandelde paden, met fijne herinneringen en avontuur. Onderweg naar dat ene doel,
een weg die soms heel snel rechtuit gaat, maar soms ook afwaalt in het onbekende, in het duistere, vol avontuur en spanning om dan via omwegen toch weer bij dat ene eindpunt te komen, om dan in een keer het hele wagentje leeg te keren.Hoe vaker wij deze weggetjes bewandelen, hoe leuker het kan worden omdat we alle zijpaadjes gaan leren kennen en dat geeft dat fijne gvoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is het alleen fijn als ik verliefd ben en van iemand hou. Het is dan het meest intense en fijne gevoel wat ik me kan voorstellen. Het gevoel van intens genieten van elke streling, elke beweging, ademhaling, beide lichamen, samen intiem één zijn, bewust zijn van elkaar maar niet van de omgeving, spelen, plagen, ontdekken, de spanning opbouwen en steeds verder opstijgen in dit heerlijke gevoel.

En dan uiteindelijk een explosie van al deze intense gevoelens waarbij je volledig van de aarde loskomt, in een andere dimensie schiet... je verstand verliest, realiteit kwijtraakt, het mooiste vuurwerk hoort en ziet, elke cel en vezel in je lichaam die intens geniet waarvan je zou willen dat het eindeloos zou duren...

Ik heb een aardige poging gedaan maar eigenlijk is het niet in woorden uit te drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een prima aardige poging.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom weer die minduimpjes?
Te eerlijk antwoord?
Of komen deze mensen veel te kort en is het afgunst?
Waarom?
Het fijne aan seks is dat je voor de tijd dat je ermee bezig bent de alledaagse zaken (problemen, stress etc) even vergeet. Tenminste als je echt met de seks bezig bent natuurlijk.
Door alle aanrakingen en strelingen raak je in de zevende hemel, waardoor de buitenwereld niet meer bestaat en je even helemaal met jezelf en de ander bezig bent.
Op een bepaald punt krijgt de opwinding de overhand en dat voel je dan door je hele lichaam. Dit komt omdat je lichaam dan endorfine aanmaakt. Deze stof brengt je echt in hoger sferen. (Zie link om te zien dat chocola idd net zo lekker is als seks... hahaha)
Ik hoef niet verliefd te zijn of van iemand te houden om heerlijke seks met die persoon te kunnen hebben. Respect en vertrouwen doen het voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat er van uit dat seks per definitie fijn is, maar dat is geen absolute waarheid.

Er zijn mensen die a-seksueel zijn.
Die hebben geen behoefte aan seks, vinden er simpelweg niets aan en dan lijkt het meer op werken dan op 'iets leuks'.
Dat heb ik zelf ook, het doet me niets en het was altijd meer een verplichting dan iets leuks.

Overigens vinden a-seksuelen vaak het klaarkomen wel gewoon lekker, alleen de seks niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aandacht voor elkaar hebben, en het intiemste met z`n tweetjes beleven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van sex mag je genieten, mits er een goede en vertrouwde wederzijdse betrokkenheid bestaat. Een orgasme kan heel fijn zijn maar de inkleuring van de sex is wat wij bij ons dragen, het is een hoogwaardig spel van mensen in liefde. Helaas wordt sex meer en meer als consumeren. Tegenwoordig willen we alles ineens. Heb je er ook bij stil gestaan, dat ouderen zonder sex diep kunnen liefhebben. De taal van het lichaam is heel mooi. De manier van kijken door mooie ogen. De hand in de rug, de hand op de schouder. De glimlach en de tranen van geluk, zijn eigenlijk nog waardevoller. Je climax is geen vluggertje maar een vlucht. Laat het eens verbonden zijn met wat je werkelijk voelt. Boeddha zei het al, wees gelukkig met niets geef je geluk maar door en doe het drie maal per week. Hier wordt bedoeld het wezen van de liefde voor de ander. Om lief te hebben zal je eerst om die persoon geven. Maar je zal ook van jezelf moeten houden om je te kunnen inleven in die ander. Het is geen mooie auto die even inruilt. Als het vertrouwen in liefde wederzijds is. Dan is je liefde onuitputtelijk, de wederzijdse zachtmoedigheid is dan echt. Daar hoort het vuurwerk bij. Ik ben ernstig ziek, sex is onmogelijk maar toch bind ik mensen in liefde en de liefde geef ik door. Veel mensen kunnen intens genieten van sex. Maar er zijn er ook die de climax van liefde bestijgen zonder sex te hebben. Maar als iemand sex heeft dan gun ik het want ik ga van de liefde uit en dan is het vuur werk mooi. Geniet ervan met respect. Geef er oprechte aandacht aan, want zoals liefde vloeit is dit het mooiste wat je voelt. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opgaan in elkaar, bemind worden, het ultieme hoogtepunt bereiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgezien van de opwindende lichamelijke aantrekkingskracht, het ultieme gevoel van intens dicht bij elkaar zijn. Letterlijke en figuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lust, en totale overgave ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor teveel mensen is sex het najagen van de kortetermijnbeloning; het orgasme. En dan is het lekker om te hebben, maar ook heel mooi om te geven. En mocht er ooit nog iets leukers verzonnen worden dan seks, dan blijf ik het er gewoon naast doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lola;

Daar ben ik nou ook zo benieuwd naar, maar dat verdomde celibaat, hè....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles, zolang jij en je geliefde het fijn vinden!