Waar kan je kijken of je gekochte (Lowlands) kaartje echt is?

Helaas moet ik door omstandigheden mijn Lowlands kaartje verkopen.

Nu wil de koper eerst het kaartnummer hebben om te controleren of ik wel een echt kaartje in handen heb.

Nu ben ik een beetje huiverig om dat nummer zomaar af te geven.

Dus waar kan je (en is zij dus van plan) dat nummer te controleren?

En kan het kwaad dat nummer dus af te geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Mensen die een kaart buiten de officiële voorverkoopkanalen om hebben gekocht kunnen zelf controleren of hun kaart ongeldig is gemaakt. De ongeldig gemaakte ticketcodes worden op www.ticketsenconcertkaarten.nl gepubliceerd. Op deze site staat bovendien veel informatie over zwarthandel en het veilig kopen van kaarten.

Het is dus veilig om dit nummer te geven. De koper wil er alleen zeker van zijn dat het kaartje niet ongeldig is gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kan je controleren op:

http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/

Vraag was al eerder gesteld....