Wat is de juiste verlating naar het Engels van de volgende zin?: Waarom kies je niet voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leuk he? Of zou het een raadsel zijn...

Antwoorden (4)

Why not choose me?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Why don't you choose me?
Why don't you pick me?

Kunnen ook allebei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Why not choose for me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Why don't you pick me.

Let op: in het nederlands hebben we er het handje van de tijden te misbruiken. Dus als iemand al gekozen is, kan je in nls wel zeggen: Waarom hies je niet voor mij. In het engels is het dan echt wel: Why didn't you pick / choose me.