Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn leuke museums of aparte plekken om te zien midden door Frankrijk heen richting Spanje?

We rijden midden door Frankrijk richting Spanje en zien eigenlijk niets omdat we geen idee hebben waar we voorbij rijden.

We rijden via route national, stukken snelweg etc.

Via Reims, Troyes, nevers, troyes, clermont ferrand, aurillac, rodez, albi, foix naar de grens met spanje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In Aurillic zit het Vulkaan Museum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in al die Franse plaatsnamen. Waar ik vreselijk van onder de indruk was, was het paleis van Lodewijk IV: Chambord. Moet je echt gaan bekijken.
Ik zoek even de plaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reims is een leuke stad om een stop te maken, dat per definitie. Wat ook een erg leuke plaats is, is Millau.

Als je van hieruit zonder tol wegen richting Spanje rijdt, rij je over verschikkelijke mooie bergwegen naar de grens. En het voordeel is dat je héél veel mooie dingen tegenkom zonder dat je ervoor moet omrijden. In kilometers maakt het niet uit, maar je bent iets meer tijd kwijt.

Daarbij spaar je wel lekker de tolwegen uit.

Doe eens gek, geniet van de mooie Franse binnenwegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roquemadour en andere plaatsen van van pelgrimweg. Je kunt zelfs via Milau, naar rechts gaan, dan rijdt je door Tarne. Subliem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh er is zoveel te zien.
Bijvoorbeeld de Sacre Coeur en het Louvre,
echt geweldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding