Een positieve gedachte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

en mogenlijkheid duiden die concrete waarde heeft voor een persoon of groep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed idee, is meestal een idee waar eerder nog niemand op kwam, en wat een goede oplossing geeft voor een "probleem".
14 jaar geleden
Je hebt misschien een plan. En je denkt dat het goed is. Als je omgeving ook denkt dat dit zo is dan is het een goed idee. Dus spreek je gedachten uit, misschien is dat een goed idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed idee is een ingeving / of een concreet plan dat verbetering kan brengen aan een situatie van een persoon of een groep personen (als er animo voor is om het uit te voeren)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan een oplossing zijn voor een probleempje.
Of een creatieve gedachten om iets te maken/te realiseren.
Het kan een doel zijn om iets leuks te gaan doen.