wat is het chinese teken voor rastafari?

Hebben de chinezen een teken voor rastafari?zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou men zich in China bezighouden met een Jamaicaanse religie die zich concentreert op de door hen als god geziene Haile Selassie? Niet dat ik zeg dat het niet mogelijk is dat er in China volgelingen voor zijn, maar ik verbaasde me gewoon over de vraag als zodanig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een filosoof die houd zich daar mee bezig. Ik wil alleen maar weten of er een teken voor is en zo ja welk?

Het beste antwoord

Ik denk dat je het best kunt informeren bij een chinees restaurant. In die families zitten meestal mensen die de chinese tekens kennen. (Ik denk meer als de reacties op antwoordman).
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Het zijn er helaas twee: 中文

Toegevoegd na 15 minuten:
Dit is inderdaad stupide :) Hierboven staat 'Chinees'.
(Dank je Atlantyze)
Iedereen weet dat Rastafari in het Chinees is:
拉斯特法里派一员的, 拉斯特法里崇拜者的, 拉斯特法里派一员, 拉斯特法里崇拜者

Ik had de verkeerde regel gekopiëerd, LOL!

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik heb het even in Google Translate gegooid en dan zie ik:
"Rastafarianism en de rasta's, Rastafarianism een lid van de rasta's"
Kortom, een wat uitgebreide zin. Wie kleedt hem even uit?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je daar zo bij Antwoordman?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is u bron en wat is precieste zien in de tekens?
AWM
14 jaar geleden
Willen ze weer een bron zien. Geloven jullie me niet? ;)
http://www.answers.com/topic/rastafarian
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarvan akte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat mij er gewoon om dat ik de vraag, en daardoor het antwoord eigenlijk niet begrijp. Ras Tafari is een naam uit Ethiopië zoals ik het begrijp, wat ik dan bedoelde is, heb je ergens de naam op een vertaalsite gegooid of zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja precies. Als u nou chinees spreekt dan vertrouwde ik u in een keer
AWM
14 jaar geleden
@M: Een rasta of een rastafari is toch een aanhanger van een religieuze Jamaicaanse beweging?!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo ongeveer ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman, ja een Rasta(fari) is een volgeling van dat geloof dat Rastafarianism wordt genoemd. Ze aanbidden echter keizer Haile Selassie als de belichaming van God op aarde en diens naam (of eretitel, ik ben het even kwijt) was ook Ras Tafari.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wat is het nu? Kan me niet voorstellen dat het 20 verschillende teken zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wat is de vraag nu Sb? Wil je de naam van de persoon, de naam van de religie, zit daar überhaupt verschil in? Ik weet het niet hoor, ik vroeg me dus gewoon af wat je nu eigenlijk wilt weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het chinese teken voor rastafari. In de zin van in ben een rastafari.
AWM
14 jaar geleden
Er dus niet één teken. Dat bestaat niet. Ze omschrijven het met meer tekens.