is er een mogenlijkheid om te leren dansen via de pc?(gratis uiteraard)

ik zou graag willen lere dansen . Hip hoppen , pop en locken. maar heb helaas niet genoeg tijd om ergens dansles te gaan volgen.
is er misschien een manier online zodat je af en toe eens een kwartiertje kan doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaan ook dansscholen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een dansschool als je het echt wil. Geen tijd is geen prioriteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zijn dus de antwoorden die ik NIET nodig heb. ik heb geen volledig uur tijd ofzo.. maar af en toe kwartiertje. je moet denken ik sta smorgens 7 uur op half 9 begint school tege half 5 pas gedaan tege 5 uur thuis tege 6 uur eten en dan nog leren en liefst at pc en tv
dus ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in die tijd dat je thuis komt zou je gewoon naar een dansschool kunnen hoor.
als je het echt zou willen zou je het gewoon doen.
5 uur is echt totaal niet laat. mijn zus zit op een dansschool en die dans elke dag van half 6 tot 9 uur.
dansen is een keiharde sport waar je conditie voor moet hebben en je moet het willen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mij is het wel moeilijk omdat de eerste dansschool die ik vind hier meer dan een half uur vandaan ligt + ik heb geen vervoer :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je geen fiets? hoe ga je naar school?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bus , school is 20 minuten van me huis langs een grote steenweg zonder fietspad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je toch ook met de bus naar de dansschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen verbindingen. rijden namelijk maar 2 bussen langs mijn halte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je lijkt op mij xD
Overal een antwoord op ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uiteraard

Het beste antwoord

ja dat is vast wel mogelijk, kijk bijvoorbeeld voor filmpjes met uitleg op youtube. daar staan vast wel van dat soort filmpjes op, en je kan er altijd even naar kijken als je wilt om te gaan oefenen.

nou veel suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar ik bedoel is er geen bepaalde site die echt tutorials geeftr?

Andere antwoorden (1)

Je kan naar een dansschool gaan en hun om raad vragen.
Ik weet zeker dat het er moet zijn, heb het laatst nog ergens gezien. Gratis? Voor een paar euro heb je al een how-to cd lijkt mij.