Wat zijn de voorwaarden om een macropas te kunnen krijgen en hoe vraag je deze pas aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je zo'n pas willen? Het is er lang niet zo goedkoop als veel mensen wel denken. Alle genoemde prijzen zijn excl BTW.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dingen die goedkoop via de "Winstpakker" weggaan, staan een week later in de supermarkten ook in de aanbieding.

Het beste antwoord

Je moet in ieder geval ingeschreven staan bij de KVK.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige voorwaarde tegenwoordig

Andere antwoorden (2)

Om te kunnen kopen bij Makro moet u beschikken over een Makro klantenpas. Staat u geregistreerd bij de Kamer van Koophandel (bedrijf, vereniging, stichting) of heeft u een vrij beroep? Dan kunt u een pas aanvragen bij Makro. Per afnemer ontvangen twee inkoopgemachtigden een Makro-pas.

Er zijn 3 soorten Makro-passen:

* Makro-pas. Hiermee heeft u toegang onze vestigingen en kunt u profiteren van al onze aanbiedingen.

* HorecaCard. Meer inkoopgemak en branchegerichte service. Een aantal exclusieve privileges maken dit mogelijk voor onze Horeca-klanten.

* GoldCard. De GoldCard staat voor professionaliteit. Deze klantenpas is bestemd voor alle ondernemers en biedt gemak, snelheid en efficiëntie in uw aankopen. Daarnaast kunt u ook profiteren van exclusieve voordelen.

Toegevoegd na 4 minuten:
U kunt de klantenpas op 3 manieren aanvragen:

* In de Makro-vestiging
* Schriftelijk
* Via internet

Om een Makro-pas aan te vragen, zijn de volgende stappen nodig:

1. Stuur uw aanvraag (schriftelijk of via internet, vrije beroepen alleen schriftelijk) naar het Makro Service Center of ga naar de Makro-vestiging bij u in de buurt. Lees daarnaast de huisregels van Makro.

2. Het Makro Service Center verifieert uw dossiernummer indien u ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel.

3. Het Makro Service Center neemt alleen aanvragen in behandeling van de eigenaar, directeur of beslissingsbevoegde van de bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onderneming of organisatie.

4. Als uw aanvraag akkoord is, ontvangt u binnen 2 weken uw Makro-pas(sen).

5. Als uw aanvraag niet akkoord is, ontvangt u een brief waarin wij aangeven wat aan de aanvraag ontbreekt of waarom wij uw aanvraag niet kunnen honoreren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ingeschreven staan bij KVK je komt er dus niet zomaar binnen..

Wat opzich wel jammer is:(