Als je er als boom niet meer bij kan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de boom op een heuvel staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je door de boom de appel niet meer kunt zien...

Nee, als je als familielid niet veel lijkt op je familieleden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je de boom niet meer kan zien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer het niet meer dichtbij ligt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de appel niet meer terug kan naar de boom, zo is het ook met familie, het is verkeerd als je zo ver weg bent dat je niet meer terug kunt keren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet, als de appel van de boom is gevallen dan is de functie van de appel aan de boom overbodig geworden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Te ver is natuurlijk een relatief begrip, dat is voor iedereen anders maar voor mij ligt de appel te ver van de boom als ik een appel vind en me afvraag waar de bijbehorende boom is gebleven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Praktisch : als je meer afstand moet afleggen om hem op te rapen dan om tien appelen dichtbij te plukken.Figuurlijk : als je je vader na je dertig niet terug een goede vriend wordt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de appel de boom niet meer kan zien...