wat denkt u van homburg obligatie rente 9.5 looptijd99 jaar binnen 2jaar beursnotering wil 5obligaties wat zijn de risicoos

emissie Homburg capital security A

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

In de loop der jaren heeft Homburg het wel altijd goed gedaan.Uitgekiende,weinig risicovolle beleggingen met garantie's.
Je weet echter niet wat de toekomst biedt,speciaal in deze toch wel zeer ondoorzichtige tijd.
Maar om in 5 obligatie's(min.€5000,-)te investeren lijkt mij niet zo risicovol.Als je dat geld er voor vrij kunt maken.Maar garantie's heb je natuurlijk nooit!

De rente en inleg worden gegarandeerd door Homburg Invest Inc. Een aan Euronext Amsterdam en de Toronto Stock Exchange genoteerd vastgoedfonds, met een belegd vermogen van ruim 4 miljard Canadese Dollar. Middels deze obligatie heeft u een debiteurenrisico op deze onderneming.

Succes.

Groeten.