Wat voor een cadeautje?

Vrienden van me houden een feest samen, maar ik heb geen idee wat voor cadeautje ik ze kan geven. Ik kan ze wel geld gaan geven, maar ik wil ze liever iets originelers geven! Ik zou graag wat ideeën horen. Prijs maakt nu even niet uit. Het maakt ook niet uit of het voor m/v is, want de vrienden die het feest houden zijn beide.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn beide? En man én vrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het feest wordt gehouden door een man en een vrouw. :)

Het beste antwoord

Kijk eens op deze site:
http://www.icadeau.nl/

Hier staan ontzettend leuke, originele cadeaus op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Sieraden, parfum?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat antwoord kan me wel op een idee brengen. Plusje van mij.
Kunst, een mooi schilderij, of een fraaie unieke vaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets voor mij! xD
Omg.. ik ben echt ouderwets voor me leeftijd :p
VVV-bon of een Boekenbon! Veel mensen vinden dit erg leuk om te krijgen.

Een leuk armbandje doet het ook altijd goed. Of een boek? Scifi, avontuur, actie...?

Gezichtsmaskers zijn ook leuk als je ze in zo'n klein tasje doet. Maak je er een soort pakketje van met nog wat make up of nagellak en een flesje aceton.
Een leuke film kan ook.
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar er is een 3D film te koop bij Blokker. Coraline, inclusief 4 3D brillen en een DVD met de gewone versie van de film. Het is een thriller. Altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgt een dikke plus van mij, goede ideeën!
Je kan bijv. bij Primera cadeaukaarten kopen.

Het is een leuk cadeau voor één persoon of voor meerdere personen.

Je kan o.a. een Jewel Card, giftfor2 en YourGift Cards kopen. (YourGift Cards zijn er in zeven thema's en op te waarderen met elk gewenst bedrag tot 150 euro).

Met meer dan 40 cadeaukaarten in het assortiment, slaagt iedereen voor een cadeautje bij Primera.

Toegevoegd na 2 uur:
Nog een tip: http://www.ditverzinjeniet.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de andere vrienden ook kent zou ik met hun contact opnemen, wellicht dat jullie samen geld bij elkaar kunnen leggen en dit dan kunnen geven in de vorm van een kadobon van een bouwmarkt (als ze nog aan het klussen zijn) of een tuincentrum (kunnen ze eindelijk een nieuwe tafel kopen) en ga zo maar verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fruitboom voor in de tuin. Een mooie Prunus of zo. Kunnen ze nog jaaaaren van je cadeau genieten ;-)