Als je er vijf nodig hebt dan moet je nog een pak kopen en hebben ze er twee verkocht
en wij eten ze toch wel op
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een gemiddeld gezin bestaat uit 4 mensen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan ieder de helft
Omdat je dan 2 verpakkingen moet kopen als je 4 mensen op visite krijgt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste gezinnen bestaan uit vader, moeder en 2 kinderen. Vandaar dat veel dingen per 4 zitten verpakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat dacht je van 'ieder de helft'?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In standaardverpakkingen zitten twee of vier stuks. Jammer, maar helaas voor gezinnen die bijv. uit 3 of 5 personen bestaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat Aldi iedereen wil dwingen om huishoudens uit vier personen te laten bestaan.