Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je iets koopt in een plastiekverpakking ga je dan eerst kijken welk cijfertje er in de driehoek staat?

3, 6 en 7 zijn schadelijk.Alleen heeft de Europese Unie ze nog niet als giftig erkend.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
863
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schadelijk? waavoor?
Antoni
14 jaar geleden
Welke driehoek?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Welk driehoekje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, wist niet eens dat het erop staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhhm nee.. Hoe schadelijk is het en voor wie/ wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik let daar niet bepaald op, want het enige dat in plastic verpakkingen zit is sowieso niet echt goed voor de gezondheid...

Gecheckt...

Er staat een 5 in. Dus dit houd in dat iets dat schadelijk is voor de gezondheid in gezond plastic zit. Begrijp ik dat zo goed. Zal mijn chemie producent een gerust gevoel aan overhouden dan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik wist niet van het vestaan af. Maar ik zamel plastic afval wel apart in voor Plastic Heroes, is dat ook goed? :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien het feit dat ik niet van het bestaan van die dingen afwist zal het antwoord van mijn kant luid en duidelijk:
"Nee" luiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gauw even op het doosje van mijn slaatje gekeken: god zij dank het is een 5, valt me niet tegen van die Duitse supermarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding