Als je iets koopt in een plastiekverpakking ga je dan eerst kijken welk cijfertje er in de driehoek staat?

3, 6 en 7 zijn schadelijk.Alleen heeft de Europese Unie ze nog niet als giftig erkend.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schadelijk? waavoor?
Antoni
14 jaar geleden
Welke driehoek?

Het beste antwoord

Welk driehoekje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, wist niet eens dat het erop staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhhm nee.. Hoe schadelijk is het en voor wie/ wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik let daar niet bepaald op, want het enige dat in plastic verpakkingen zit is sowieso niet echt goed voor de gezondheid...

Gecheckt...

Er staat een 5 in. Dus dit houd in dat iets dat schadelijk is voor de gezondheid in gezond plastic zit. Begrijp ik dat zo goed. Zal mijn chemie producent een gerust gevoel aan overhouden dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik wist niet van het vestaan af. Maar ik zamel plastic afval wel apart in voor Plastic Heroes, is dat ook goed? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien het feit dat ik niet van het bestaan van die dingen afwist zal het antwoord van mijn kant luid en duidelijk:
"Nee" luiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gauw even op het doosje van mijn slaatje gekeken: god zij dank het is een 5, valt me niet tegen van die Duitse supermarkt.