Wie weet wie ik bedoel of de link naar het bedoelde filmpje?

Ik heb op youtube een tijd terug een filmpje gevonden van een cabaretier (niet echt bekend, voor mij dan toch) die woordgrapjes maakte in de trant van:
als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna.
Uiteindelijk doet hij iets dergelijks met verschillende woorden (ik herinner me mollen en graven/grafen) en dan tot ik geloof wel 16 keer hetzelfde woord achterelkaar. Ik kon niet meer volgen wat hij zei, maar het maakte me enorm aan het lachen.

Ik kan geen reacties meer geven, dus maar even hier de reactie naar BvB. Ik kende die wel, al heel lang zelfs. En tegenwoordig zeggen mijn kinderen hem graag om mijn vriend Freddy, die officieel François heet, te plagen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

is het niet jeroen van merwijk, hij heeft dit soort humor, hier een link. http://www.youtube.com/watch?v=GQU1vnaB2i0&feature=PlayList&p=11A1CD4177A16AA2&playnext=1&playnext_from=PL&index=11
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit is hem niet.
http://www.youtube.com/watch?v=_l1Fn6eORVU
is het enige wat ik mij herinner van mollen en een cabetatier

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope, lijkt er nog niet eens op...