wat is er gebeurd met dat meisje dat bij Tom Manders op schoot "poessie mauw" zat te zingen?

http://www.youtube.com/watch?v=P5gFgqdkJzk&feature=related

Toegevoegd na 27 minuten:
nu ik haar naam wist ben ik zelf nog even gaan kijken... mooie meid was dat zeg, talentvol ook. zonde... http://www.corrinakonijnenburg.nl/fotoalbum.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal niet weten man!!

Het beste antwoord

Dat "meisje"is overleden:
Het meisje dat in november 1967 beroemd werd door 'Poessie mauw' bij 'Dorus op schoot' te zingen is deze week in Pernis overleden. Corrina van Ginkel-Konijnenburg ( 37 ) was in november 1967 één van de vele kinderen die te gast was in het kindercarbaret van Tom Manders alias Dorus, waarvoor de opnamen aan het Doruspleintje in Rotterdam werden gemaakt. Eenmaal op schoot zong het 3-jarige meisje minutenlang 'poessie mauw'. Toen die beelden door de VARA werden uitgezonden in het televisieprogramma 'Bij Dorus op Schoot' werd zij bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even voor de volledigheid: het meisje waar het over gaat is op 1 juli 2002 overleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Peppie. Het stond er bij, maar is op wonderlijke wijze niet meegekopieerd.

Andere antwoorden (2)

Het meisje heette Corinna Konijnenburg en ze is in 2002 overleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij is in 2002 overleden. Je kunt het allemaal uitvoerig lezen op de site die naar haar vernoemd is:
http://www.corrinakonijnenburg.nl/