verkeerd huisnummer op envelop

ik heb waarschijnlijk een verkeerd huisnummer op een envelop gezet
straatnaam postcode en plaatsnaam kloppen wel
het huis nummer moet 504 zijn maar heb denk ik 501 er op gezet en die bestaat niet
komt zo'n brief dan toch aan ?

Toegevoegd na 3 minuten:
het gaat om een particulier niet om een bedrijf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (5)

Dat ligt er aan,hoe alert de besteller is en of hij deze route vaak loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Correct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat gebeurt er verder mee als er geen afzender op staat ?
Cryofiel
13 jaar geleden
Dan zou de brief naar de postale recherche moeten worden gestuurd. Die opent de brief en probeert aan de hand van de inhoud te achterhalen wie de geadresseerde had moeten zijn. Lukt dat niet, dan probeert ze te achterhalen wie de afzender is.
Hij zal wel aankomen.
Is hij niet goed bezorgd door de postbode dan gooit waarschijnlijk diegene die hem gekregen heeft wel even bij de goede in de bus.
Er staat toch de goede naam op en je weet beter een goede buur dan een verre vriend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die niet bezorgt kan worden, ontvang je hem als het goed is binnen een paar dagen weer terug, dat is de reden dat je je eigen adres op de acchterkant dient te zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien het juist nummer aan de andere zijde van de straat ligt, is de kans klein dat hij goed wordt gepost.
Alle post die niet retour kan worden verzonden of waar het adres niet van klopt wordt naar ( ik geloof) den haag gestuurd naar een speciale afdeling van tnt.
Je kan hier een mailtje of berichtje heen sturen met je omschrijving van je poststuk en wat er mis is gegaan. Dan Proberen ze je posstuk zeker nog te achterhalen en zorgen ze dat het goed komt of dat je hem zelf weer thuis krijgt gestuurd.
Post blijft daar zeker 3 maanden bewaard, mocht de afzender en geadresseerde niet achterhaald worden wordt het vernietigd geloof ik.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het nummer van de klantenserice van tnt is
058 - 233 33 33, Eventueel kan je via de site van tnt het klantenservice formulier invullen.

Mocht het nu op een "gewone"kaart gaan dan zou ik er gewoon nog eentje versturen, en je al deze moeite gewoon besparen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is vooral afhankelijk van het humeur van de postbode. Meestal zijn ze wel zo vriendelijk om even naar de naam te kijken en deze dan aan het goede adres te leveren. Het kan ook zijn dat de postbode de brief in de bus bij 'de buren' doet, en dan maar hopen dat zij 'em even bij de goede geadresseerde in de bus leggen.