Hoe werkt de act waarbij ze zich razendsnel omkleden?

Ik zag op internet een filmje van een act waarin een illusionisten-duo zich razendsnel meerdere keren achterelkaar omkleedt. Binnen 2 seconden wisselen ze van een compleet outfit.

Zie onderstaande link.
http://www.youtube.com/watch?v=Wyxvv1P--Gs

Mijn vraag: Hoe doen ze het?

Toegevoegd na 10 minuten:
Helaas de link doet het niet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (1)

Dat zijn kleren die openscheuren met klittenband, die trek je zo los en de nieuwe kleren zitten er al onder, zo kleedt je je om in minder dan 1 seconde...

Toegevoegd na 1 minuut:
de link werkt niet overigens...