Hoe krijg ik alle dubbele MP3's uit iTunes?

En het liefste op een manier waarvoor ik niet hoef tebetalen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb even gezocht... Ongelofelijk dat ze geld vragen voor zoiets basaals!
http://remove.software.informer.com/download-remove-duplicate-songs-files-itunes/ Conclusie: gauw afstappen van dan iTunes, een normale mp3-player aanschaffen, en zelf je MP3's verzamelen op je PC, en die zo nu en dan naar je mp3-player kopiëren. Met de Verkenner is 't nl. een fluitje van een cent: simpelweg sorteren op naam, of een zoekopdracht geven.

Het beste antwoord

Er zit een knop 'dubbele tonen' in iTunes, deze vind je onder het menu 'bestand'.
Nu zie je welke liedjes er dubbel staan. Als je een liedje selecteert en je drukt op het knopje delete is 'ie weg!