Wie helpt mij aan een handleiding voor de digitale weekklok 'Heyee TS1851'?

Deze heb ik volgens mij eens gekocht bij de Aldi, de Lidl of het Kruidvat. Het lukt mij niet meer om de klok zonder handleiding ingesteld te krijgen en ik kan ook nergens iets vinden op de handleidingen-sites.

Picture for question
14 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

De handleiding kun je vinden op

www.hoewerktdatding.nl

Dit is gratis en je kunt de hele gebruikaanwijzing zo uitprinten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rudolf
14 jaar geleden
Loes het spijt me, maar ik kan de handleiding daar niet vinden of ligt dat aan mij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet op de pagina die je krijgt het typenr invullen en om wel apparaat het gaat.
Ik heb er zelf al twee keer gebruik van gemaakt.
De tweede keer stond hij er niet op en dan kun je het aanvragen, gratis, en toen kreeg ik hem de volgende dag.